Toyota verkoopt Supra-camouflage… als inpakpapier

356

Nu de Toyota Supra toch al in vol ornaat gespot is, hebben de Japanners hun inmiddels kenmerkende camouflage niet langer nodig. Ze hebben zelfs een originele manier bedacht om hun car wraps te recycleren…

Een product lanceren vlak na de koopjesgekte rond de kerstperiode, marketingtechnisch zou je je er toch een aantal vragen bij kunnen stellen. Vermits de zaken in autoland enigszins anders liggen (daar begint de koopjesperiode pas op het Salon van Brussel), wacht Toyota liever tot het gelijktijdige Salon van Detroit om zijn A90-generatie van de Supra aan de wereld te presenteren. Om de pil voor de fans enigszins te vergulden, en tegelijkertijd wat geld in te zamelen voor het goede doel – de warmste week, remember? – is de Britse Toyota-afdeling wel gestart met de verkoop van 500 rollen inpakpapier, waarvan de print geïnspireerd is op het camouflagepak van de Supra-prototypes. Wie er nog één wil bemachtigen om toch een klein stukje Supra onder de kerstboom te kunnen leggen, zal wel snel moeten zijn

 

Van plan om binnenkort een nieuwe wagen te kopen?
Bereken hier bliksemsnel je autolening!